13 Maj

God morgon, nu sitter jag här i tröja och inga leggings, har inte kommit så långt än. Är otroligt seg faktist, jag som egentligen skulle vara as taggad, fast lite taggad är jag ändå ;)

Ja som sagt ikväll händer det. :) ÖSÖLÖSÖLÖS! Hoppas de blir lika nice som sist de skulle vara galet, fast vissa detaljer kan man väl skippa :)

Eftersom jag inte tror att spotify kommer funka i stugan sitter jag och laddar ner massa musik , eller massa och massa jag kommer inte på ngt att ladda ner så det får bli lite som de blir med musiken alltså :) ska elta tag på en ljudkabel också..

Ne nu har jag mycket att stå i, marinera kött, städa, packa, göra mig iordning och framförallt klä på mig som folk :)

Ses ikväll ni som har vettet att dyka upp  ;)



//Saara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0