I'm Back Bitches

Ja då var man tillbaka efter en lång paus, har hänt mycket. Både posssitvit, negativt, roligt och så jävla irriterande saker!

Men en sak måste jag berätta. (Jonas detta kommer följa dig livet ut) Jag och Maria följde med Jonas på fest i bochen i Forsa. Vi  hade det awsome, men vi påminde Jonas stup i kvarten att vi skulle sova hos honom så han fick inte lämna oss på festen och åka ifrån oss. " Men nej, inte gör jag de heller, jag lovar" sa han väldigt snällt. Maria stack  dock till stan vid 11 så jag blev kvar med Jonas, vilket gjorde saken ännu viktigare, att inte lämna mig där.
När klockan började närma sig 4 tog jag mig en tupplur på soffan med ett yrt huvud och två trötta ögon. Sen vaknar jag runt 5 att Clas står och skurar golven! Jag flyger upp och säger " VART ÄR JONAS?!"  vad tror ni jag fårför svar? "HAN GICK HEM"
Jag har nog aldrig varit så arg i mitt liv, eller jo kanske men det var väldigt länge sen. Jag ringd till Jonas iaf och var hysteriskt arg, det bara kokade i mig. Han var ett jävla CP, EFTERBLIVEN, EN UTVECKLING, MONGOLID, ÄCKLIG och jag skulle sparka in pannbenet på hoonom och slå ihjäl han om han inte hämtade mig.
Men det finns ju en bra del, kl halv 7 kommer han och hämtar mig och Anton. Eller snarare Hasse hämtade oss.
Lycklig blev jag när dom kom, jag kan byta humör på några sekunder. Räddaren i nöden.

Imorgon blir det väl party med Maria, På Delsbo  på FylleFisken förmoligen

Jag som skulle gå och lägga mig tidigt, men tji fick jag. Pratade nyss klart med Ylva så nu blir de att stänga trötta ögon.




//Saara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0