8 Mars

Nu ligger jag hemma hos Maria, helt ensam. Hennes mor är ute på prommis och Maria är på körskola, bara jag kvar här. Annars så vet jag inte riktigt vad som händer idag, Forsa kanske. Men imorgon blire iaf Sundsvall med mina pinglor! Maria och Stina. Me like.

Även att jag kanske är lite efter nu men hur kul var inte nyheten om Paradise Dahlin eller va hon heta, hennes stora hemlighet att hon varit man som jag fattar det dom. Äckligt eller hur? Stackars Stefan HAHAH, och Cimon. Att ens nudda denna människa är ju skandal. Även att det stog längst ner i texten. Ungefär såhär
- Om Stefan och Cinom vet om denna information är ännu ovisst.
Hahahahhah så frukatansvärt roligt, dom måste ju känna sig lite blåst.

Även att me and my homies, kanske planeerar en party resa till Uppsala, helt random sådär. Hoppas vi genomför de också. Vore fett nice! Men först och främst så taggar vi för lördag, på hemmaplan ;) Ses dääär ;)



Vi kanske hälsar på denna!
// Sara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0