6 Mars

Nu sitter jag hemma, pratar lite med André, gjorde mig kväll igår, finslipa på dialketen lite. Haha
Förövrigt var kvällen bra, började hos Ida, chillparty.. Sen drog jag och Maria in i bilen med Andreas och Erika. Åkte på kristineberg, men jag vela inte gå in så vi fortsatte i bilen igen. Slira runt lite.
Träffade folk utanför stadt, yrade runt. Men vad vore en kväll utan att Sara Jossoon blir förbannd, går inte miss eller hur? Jodå hann med det också, hade as kul till de spårade ur för vissa. Drick inte alkohol om du inte ka kontrollera dig själv. Det är inte första gången! typ 3:e eller 4:e. Var nykter, man kan inte ta för givet att andra ska se efter en. Ush blir så arg, sen blir förbannad när man bara vill hjälpa. Men nej de går inte, då blire hus i helvete, Skiker, sloss helt galen. Sen komma med en lame bortförklaring som om det var någon annnas fel.
Du vet vad jag sagt till dig och vad jag tycker om sånt här, sa de även igår. Allt som behövs är en ynka ursäkt men inte. Inte ditt fel eller hur? ! Förstår inte  hur vissa täker, är allt som vanligt  när man skämmt ögonen  ur sig själv och sina kompisar om och om igen, tror inte de. Ta en  tankeställare hörrudu! Kommer bara slå tillbaka på dig själv bruden!

Men det finns människor till allt. Jag är egentligen inte förvånad

Nu har jag skrivit av mmig lite får se om jag hittar på något kul ikväll med grabbsen. The old gang, eller delar av det. Vore nnice som fan med lite gamla ansikten.

Nu ska jag spela en fin bit på gitarren, kasnke ta och baka något mumsigt snart:D

Puss hej<3/ Saara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0