4 Mars

Idag har jag haft ont i halsen och ont i magen hela dagen! Suck på det vill inte bli sjuk i halsen nu alltså. Ska ju träna imorgon och vara med B-rudarna! Annars hade vi ju prov idag, gick väl åt helvete antar jag. Men men that's life! 

När jag kom hem tog jag samarin direkt, magen blev så mycket bättre. Sen har jag bara suttit och njutit för jag har lov nu! I'm loving it! Så skönt och efterlängtat. Känns som jag verkligen behövde det nu av många anledningar.

Har faktist inte planerat något på lovet än, så kom med förslag vettja? Hitta på något? Jag vill iaf åka skoter eller något, fan va kul de vore. Åka snowboard vore också kul^^.

Annars så är de party på Fredag, alltså imorgon som gäller, hoppas denna helg blir kul :)

Även att jag vill åka bort ett tag, bara bort till någon annan stad ett tag. Hur nice vore inte det.
Kom och röva bort mig. A!

Hörs senare //Sara<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0