2 Mars

Idag var det vanlig dag i skolan. rullade på fint. Näringsläran var bäst. Jag höll på dö av skratt, tills Ki blev arg för vi skrattade. Jag, Jonas och Lars vi är bra nog fiffiga ibland. Vi skrev en historia, men skrev någon mening sen vek man ner så den andra som skulle skriva bara såg något ord och sedan fortsatte. Tänkte vara så rolig att dela med mig av denna roliga historia, den handlar även om Maria.

En saga om Maria:

En gång gick Maria på affären. Hon skulle på promenad i Gnarp. På sin fantastiska färd så klev hon av misstag på en lamster. Hon gjorde illa sin näsa fruktansvärt, men en gentleman kom och hjälpte henne med att penetrera hennes anus. Hon njöt av behnadligen  och stönar högt. Sedan sa hon, du har fula kalsonger, ska jag ta av dem? Eller ska jag helt enkelt köpa nya? Vad vill du egentligen? Det jag önskar mig mest i hela världen är att äga en liten negerpojke. Marias epa gungade fram och tillbaka timme ut och timme in. Enda tills farmor vårlade på tyska av smärta och njutning.

Haha helt otroligt att det blev en liten lustig berättelse av det hela. Nu sitter jag iaf hemma och är proppmätt jag har ätit en underbar Kycklingsallad! Efterlängtat!

Sommar vore inte fel att ha NU!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0