14 Mars

Nu sitter jag här vid datorn, slutkörd. Kände mig jätte pigg och gjorde ett ryck och städade, nu är ögonen jätte trött. Min telefon piper för de är slut på batteri men orkar inte ens sätta i laddaren.  Fortfarande lite kvar att städa men de tar jag lite senare,tror jag måste vila på riktigt innan hela feta släckten kommer hit och firar Fanny.

Igår vare party här. Var faktist ganska kul, eller det var kul. Stina och jag körde vår egen dans. Båda fick håll, lyckat haha! Perfekt kväll, mår bra idag också. Vilket är ett väldigt plus! IQ som en fiskmås! Du ahr som en kråka Sara. Haha är inte kråkor smarta!? Yrskallar, tror jag skrattade mer än vad jag sov. Får tacka mina övernattningsgäster Maria,Linus och Pontus. Myys!

Kanske ska ta min lilla dator istället och  lägga mig i sängen. Låter som en bra idé!



I think I should know how to make love to something innocent without leaving my fingerprints out now
L-O-V-E's just another word I never learned to pronounce
How do I say I'm sorry 'cause the word is never gonna come out
now L-O-V-E's just another word I'll never learn to pronounce


Vissla Linus! ;) Haha jag är stygg!


// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0