Slut på lovet

I helgen har jag varit ute på vifft,har hunnit med Maria, Madde, Klas, bio och Forsa.
 Var i forsa, vad säger man. Efter lite tjaffs och tjat fick jag en kanon kväll. Ont i ryggen och en bula i huvet och en jävla ryggsmärta:) Vi får se om man är välkommen där igen haha.

Jag har även varit på bio, vi gick på Sherlock Holmes, snygga skådespelare  och en grymm film, älskade den faktist. Spännande och väldigt charmig och komisk. Rekommenderas verkligen.

Nu är det slut på lovet också och jag tar mig tillbaka till trogna Hällnäs två veckor, sen blir det skolan igen. Kvällen avslutas med en varm dusch som var väldigt efterlängtad, och en mysig stund i sägen med min dator innan det är dags att släcka ögonen.

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0