Slarv med uppdateringen

Hej hallå!

Nu har det barit slarv med uppdateringen, och vet ni va? Min mini pc bara krasha! ALLTSÅ DEN STARTAR INTE! har inte haft den en månad och tro på fan när man ska göra en uppdatering på datorn att det är helt svart och en jävla text kommer upp " en fil kan vara skadad eller finns inte därför kan inte windows starta" men fuck you
ÄVEN att den är köpt på jävla MEDIA MARKT så imorgon ska jag ringa och skälla och säga att jag vill ha en ny! inte ens en månad gammal! eller så ska dom fixa den bums! Annars åker jag dit och skäller, blir så suuur på skit grejer alltså!

Men från en sak till en annan.. jag har jätte tråkigt och är taggad för helgen med Maria, kommer bli bra :) TWIST AND SHOUT! det är vi!  Jag tror även att jag ska åka till Ljusdal på lördag innan träningen som är kl 1 och inhandla lite kläder så jag använder upp mitt presentkort :D

Nu sitter jag och spelar lite gitarr ocg lyssar på If i were a boy - Keiko ;) mycket bra! 

Börjar längta till sommaren lite också, fast bara lite



// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0