God Kväll



Uräskta dålig uppdatering har spelat kort med Klas och pratat coh grejer om väldigt nödvändiga saker! Så nu ska vi snart gå och lägga oss. Imorgon har vi varit tillsammans i 1 år, tiden går så fort jag kan inte förstå. Men inte tillbrigar vi de tillsammans heller, bara lite på morgonen:) Han jobbar och jag sak åka på annar <3 kommer bli grymt kul :)
Annars är det bra faktist, bätte än förväntat. Hoppas alla ni mår bra med och just nu orkar inte jag skiva mer och får se hur det blir med uppdateringen imorgon, tror inte jag ska ha med mig datorn med kanske får låna maria nya mini pc som tydligen var rosa:) i är mini pc:are båda två. Var väldigt fördomsfull mot dessa små datorer när jag fick en men måset säga att jag tycker det är grymt, hur bt som helst bara packa med i väskan och ta med över allt. Helt perfekt. Kan göra vad som helst på den skolarbete, lyssna på musik eller bara surfa runt. Verkligen hur hur hur bra som helst, så en stoooor tumme upp för mini PC.

Nej nu ska jag nog dra mig till sängs och mysa ner mig. Gör det ni med tycker jag. :) Hare bäst

/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0