Första skoldagen på 9 veckor

Idag var första dagen på 9 veckor i skolan, började med såklart mitt favoritänme, MATTE B, fy fy fy för det. fattar nada! men jag ska nog få godkänt på provet på onsdag annars så blir jag fruktansvärt less. Men det visar sig.
Gillar faktist mitt schema som jag kommer ha nu, fast de andra i min klass har myket slappare eftersom jag och maria har matte, men ganska bra ändå, slutar ganska tidigt.:)

det funkar.

Nu är jag hemma hos Jan med Klas och han diskar på för fullt, ska väl kanske lägga oss och ta en liten powernap sen, en ganska lång powernap kanske:) brukar inte vara så bra på dessa, eller att hålla den korta tiden på sovandet. Slutar oftast med att jag ligger och sover typ 2 timmar sen kan jag ínte sova på kvällen.

Jag längtar redan till helgen, känner på mig att den kommer bli kanon:) kanske Hede, förmodligen lite party eftersom det är Gfest, fast jag ska inte in tror jag, men kanske utanför en sväng och prata lite. Maria och jag är världsmästare på att kanske gå in sen ångra sig för klockan blir så sent. Vi brukar ha för roligt utanför.

Senare idag när min pappa slutat jobba så åker jag hem och kollar hur mina tapeter blev som jag valde nu när han tapetserat upp dem:) jätte spännande. Om jag har tur så har den andra tapeten också kommit som vi måsta beställa. Hoppas hoppas så vi kan tapetsera upp den med och jag kan mublera in nya lampor och massa andra saker. Ska nog måla om mitt sängbord med tror jag. Längtar tills det är klart :)

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0