Cup idag

Idag har vi spelat cup på Glysis och vad kan man säga, det gick åt helvete, vi fick inget spel och ingen fick "till det" som man kan säga. Haha men det kan inte alltid gå bra, gillar mina brudar ändå :)
Annars så bjöd tränarna på pizza. Så alla åt efter våra förluster. :) Svull, sen det första jag gjorde när jag kom hem var att ta en muffins som jag bakat, huuur goda som helst. Och så gjorde jag Panna Cotta som vi ska äta snart när min babe kommer när vi ska hämta honom vid bussen. Om dom är klar vill säga.

Imorgon ska jag sova som aldrig förr och jag taggar redan till nästa helg med Maria eftersom jag missade denna, :) men sånt är livet, jag hinner med :D

Nu ska jag klinka vidare på gitarren  och kolla mina panna cottor :)

//Saara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0