Bättre sent än alldrig

Nu kommer äntligen lite nyårsbilder, shiit fan va ful man kan vara men jag skyller på alkoholen haha.
ENJOY

Madde and me, ser grymt packad ut, men så är inte fallet, jag missade bara helt när Markus knäppte och jag skulle ju ge Maddisen en kram.

Folk som va där orkar inte skriva alla namn och ärligt talat vet jag inte änns vad ala heter på biderna men några. Finns fler bilder men de orkar jag inte lägga upp och efterfesten har jag inte änns kort ifrån för jag glömde ju kvar kameran hos Erika, lyckat Sara haha

 

Från en sak till en annan, ge mig förslag på vad man kan göra när det känns som allt bara blir värre, inget positvt händer. vad kan pigga upp mig, sitter just nu och deppar, eller ligger och deppar.

Cheer me upp honey!

/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0