Äventyr i en gammal Opel

Idag var jag i järvsöbacken. Lovar det var kul, hämtning hos mig tidigt på morgonrn när vi hade försovit oss. Gammal Opel kommer in på gården, riktigt frän, skrapade i backen och fläcktarna funkade inte så bra, inte de bästa vinterdäcken men vi hade kul ändå, pojkarna skrapade rutora tills vi okm fram :) Dagens åkning var bra, gillade underlaget, bra väder.
Är fortfarande superfrussen och har kommit fram till att jag skulle behöva anställa en värmmänniska som kan värma mig exakt alla gånger jag är kall. Skulle verkligen behövas.

Nu vet jag inte vad som händer, vi skulle få sällskap av Rodney och Jonas senare men jag vet inte hur det kommer gå Maria sover i sängen och jag sitter här:) Men det visar sig.

En vecka kvar av lovet, den ska jag njuta av kan jag lova. Sen tillbaka till trogna Hällnäs i två veckor.

 

/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0