2010 Välkommen

Nyår var underbart, kvällen slutade inte förns kl halv 7. Helt galet bra. Underbara människor och bästa stämningen.

KVällen började hos Erica, käkade mat tog på sig finklänningen och blandade drinkar. Tog några shots och bara njöt. När klockan började bli runt 11 började vi dra oss ner på stan, fick låna emil sm värme det var snällt, vate och fickor :) Mycket värmande i iskalla natten. Stannade på Åhléns prakeringen för att fira tolvslaget tror jag ite förstod när det var så jga missade det men kul hade jag ändå. Sen drog vandringen vidare till Jan haha mycket heta diskutioner som var väldigt underhållande som slogs fred med dans, varmamackor oxh livemusik av musikerna i huset. Kvällen eller kanske morgonen slutade vid halv 7 när man äntligen fick lite sömn.
Ett nyår jag sent kommer glömma, nu är det bara att se till att nästa nyår blir minst lika bra lika som dettta nya år. Det ska bli toppen med underbara människor och resor och äventyr.

Bilder från nyår finns ej hemma hos mig jag glömde ju min kamera såklart hos Erica, men den hämtar jag nog imorgon. Hoppas alla hade ett underbart 2009 och en underbar nyårsafton

/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0