PARTI

Ja änterligen ska jag lägga upp lite bilder från chill partyt, som forsabor gör, fast denna gång hos Jonas. Måste säga att jag hade enormt kul! Blev jätte trött ett tag efter min och Jonas kittelfight, han är otroligt kittlig om ni vill veta och utnyttja denna information;) Folken som va där va såklart festinnehavaren Jonas, sen vare Jag, Maria, Stina, Madde, Ante, Tobbe. Hade så jävla kul!  Vissa fullare än andra som vanligt fast denna gång jöll jag mig i skinnet bra! ;) Pigg som en mört dan efter vilket inte känndes helt fel. Vi drog så småning om in till stan och frös som fan, men vi gick på zapata och käkade strips , mycket gott. Sen begedde sig alla hem, eller ja jag joina Emil och Johan på vägen hem. Stannade förbi hos Emil en sväng och pratade, han som va så arg för de inte kunde ploga i denna stad. Så han hoppade fram i snön och trodde han inte skulle bli lika kall. Haha. EMIL är även också en väldigt kittlig människa, nästan snäppet värre en Jonas. Hahah jag älskar att retas. ;)  Men tillbaka till sak. Kvällen slutade väl vid ca 3, hem till Klas och sov ^^
Ni ska även få kika på några bilder från kvällen:)


 

Lördag spenderades hemma , mycket skön kväll, kollade på The Ugly Truth med Klas, den var faktist väldigt bra  och rolig:) Somnade ganska tidigt faktist. Men de måste man ibland med.

Söndag var jag bara hemma :) Kollade på film och sen var de träning. Kallt som bara den. Man borde inte få träna när de är så kallt. Mitt vatten i vattenflaskan var nästan is! Brr va kallt.

Måndag är det nu och denna dag  har varit ganska bra, Matte provet som jag var supernervis för var ju inte idag utan nästa måndag, hur bra var inte det? :) Sen har vi varit i köket restreande delen av dagen. Lagade mat från mellansverige om jag inte kommer ihåg fel. Dom äter tydligen mycket fisk.. inte så gott. MEN de hade en jäklarns god tårta iaf som jag och Madde lyckades kanon med:) Mumma!

Liten uppdatering här då :) jag måste även få till det där med min nya header, även fast den inte är den finaste men jag vill bara byta! Fast de måste ju bli rätt först haha. Verkar helt omöjligt om de ska gå som sist men men jag sak fixa de någon gång ^^

Det var allt för idag // Saara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0