Otaggade Otaggigaste Sara

Imorgon är det fest, jag inte är inte alls sugen, vet ej varför?Hur vanligt är det liksom? :O Men det blir ju såklart fest ändå även hur otaggad jag är :P Fast tror det kommer bli kul ändå, konstig kännsla alltså, mina kortlekar ska användas! HAHAFår man veta lite hemlisar och pinsamheter, väldigt väldigt kul:D

Skolan rullar på, har haft engelska nationella i veckan. Gick väl som det gick, känndes bra. Imorgon har vi väl Svenska och Samhälle om jag inte minns fel men yr Ingvar haha, fast han är söt (: Vi slutar väl formodligen vid typ 12 om inte våran puckade rekor har fixar lärare till våran projektarbetes timme som hon visst hade glömmt bort.

MEn nu måste jag skärpa upp mig som mina goda vänn ylva brukar säga. "Skärpa upp" alltså. Jag måste tagga.


Nu KÖR VI KVÄLLEN UT IMORGON BRUDAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0