Irriterad Tjej

Idag har jag mest varit irriterad, började på morgonen,Matte B kan ju ta sig. Sen dryga Emil och tog min macka hela tiden fast de va mest roligt:) blev lite gladare fast jag låssades vara lite surig. Sen skulle vi ner på tingsrätten. Tror ni inte att den jäveln som är tilltalad inte dyker upp så vi satt och väntade en timme i onödan.

Sen blir jag så sjukt irriterad på vissa människor, förstår inte att visssa, nämner inga namn inte har något samvete, ingen respekt eller kanske ingen hjärna? Inte stor iaf!  Kan inte människor lära sig att man inte jämt kan tänka för stunden. Även fast jag är sån ibland ,men inte i dessa samahang. Saken är att jag hatar respektlösa människor som inte tänker längre än 1 minut frammot! Vill spy på dem! Tyck va ni vill de är min åsikt.

Nu blev jag bara mer irriterad så nu ska jag antingen sova elller kolla på film och försöka toppa humöret lite känns de som.

Ni hör kanske av min senare bitches!

/Saara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0