Hello

Designandet med bloggen går väl sådär. Funderar och fixar lite fortfarande. Kommer väl ta sin tid antar jag.
För övrigt har veckan varit bra än så länge, de sista dagarna kommer jag spendera på Hällnäs vilket är bättre än att vara i skolan för tillfället. I måndags så var jag underbart sprallig och lycklig, nu är det klart, David köper våra flygbiljetter. Maria och jag till Luxdemburg 4 veckor i sommar, hur galet är inte det? AHA!! blir helt sprallig när jag tänker på det.

Nu sitter jag med handuk lindad runt om mig eftersom jag nyss tagit en efterlängtat dush, mycket mycket skönt.
Nu blire kika lite på bilder vart vi eventuellt kommer hamna:D
LOVING IT! LOVING LIFE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0