Tisdag






NU
sitter jag här i min sköna morgonrock som jag fick av kusinerna! Älskaren! Annars har denna dag funkat ganska bra, lite smådryg bara satt på en föreläsning om Anabola och diverse steroider. Den var faktiskt ganska intressant fast jag älskar Göteborgares dialekt. Så himla häftig, och faktiskt ganska fin. Sen fick vi sitta och vänta på vår underbara Matte B(hatar)! Även att Matte klassen är helt lost på tisdagar, även jag. Orkar inte koncentrera mig på en fläck, bara drygar och bara gör hela lektionen komisk!

Åkte därefter hem, tog en powernap på vägen till Delsbo som jag alltid gör, mycket skönt. Fixade mitt voddler-konto också, vilket gillas (: fast trodde de skulle vara bätttre :(! Men jag är glad ändå. Åkte sedan på en sån otaggad träning, men den va kul faktist, och JOBBIG. Styrka som alla kan skylla på mig för de va jag som vela ha den ;) sen sprang vi våran klassiker 70/20 i 13 min! Slutingen är jag iaf!

Imorgon har vi matte kl 8 inte så kuligt. Sen äre tingsrätten 10,30 med Ingvar. Hoppas de är intressant, kan tänka mig de eftersom vi ska få se på en riktig grej som händer, (tror jag om jag fattade rätt), Men iaf kanske dom heter de. Same shit, haha.

NU sitter jag här som sagt i min underbaraste mysigaste skönaste morgonrock och myser till musiken och tänker faktist snart sova :) Kom just på att jag måste skriva klart min dusch grej(en passionerad,romantisk och dramastis text om en sak, alltså i mitt fall en dusch!) :( hatar denna uppgift, blää jag grinar över den :'( Nej nu ska jag försöka dra mig till sängen och drömma om en dusch så jag får lite clever ideas! Ska ha mitt MVG!

Hare bäst bitches/ Saara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0