26 Februari

Sitter hemma nu och gör itne så mycket provar min nya jacka och mina nya tunikor, Gillarom. Dagen har varit bra faktist sov hos Maria eftersom vi hämtade saker igår. :) Tungt vare. Hade lite kul vid datorn, fick min roligaste strippdans på camen iaf! Gjorde min dag totalt! Maria och jag fick oss ett gott gott skratt kan jag lova. :)

I skolan flöt de väl på, kollade på jätte hemska filmer på Samhälle, Tänkte endast på Kim och Johan. Folk borde tänka efter. DON'T DRINK AND DRIVE EVER!!! Blir arg.

Ikväll vet jag inte vad som händer, kanske Klas kommer, kanske åker till Maria. :) Vi får se vad som dyker upp. Imorgon blir de åter till Delsbo, PARTY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0