Sliten Brud

Ja nu sitter jag hemma, lite återhämtad sen tordag och fredags festligheterna.

Torsdagen spenderandes med, Potus,Maria,Stina:) Jonas, Erika och Madde kom även och hälsade på.
Drog oss senare ner på stan och yrade tills Pontus tvingade hem mig. HAHA

Upp kl 10 och drog hem och bytte skor och drog i mig några shots sen vare FylleFisken som gällde.Kul att träffa gamalt folk igen :D Jonna hade ju bästa utstyrseln iaf! Pedofil/Fiskare typ. Haha. Sen åkte man till P-hemmet en sväng och väntade på skjutsen av mammsen.

Alsjö var nästa stopp, Pappa och jag åt sen deckade vi på soffan. :D Sådan far sådan dotter kallade dom oss. Stämmde nog ganska bra tror jag.

Ikväll blire bara lugnt kanske ut och slira lite med Cillan för första gången. Annars vet jag inte. Det visar sig med tiden kanske bara en myskväll hemma? Skulle inte vara allt för dåligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0