9 April

Ja nu har jag vaknat och försöker fortfarande piggna till. Hes som en kråka är jag, så jag tänker inte ens försöka mig på någon låt på gitarren innan jag druckit upp min stora kopp med Te. Ja igår fixade jag äntligen bort min feta felstavning jag hade på bloggen.  Jag måste verkligen börja vara mer uppmärksam när jag kopierar småtexter sådär. HAHA ,klantigt Sara.

Hostar Nyser Hostar O Nyser är de enda jag gör just nu. Men blir ändå Maria ikväll, får se vad vi hittar på, Film någonstans kanske?

Imorgon är det match som gäller.Tagga säger framförallt till mig själv så hostan kanske går bort ;)

I Onsdags var de party, hamnade på Öster efter mycket om och men, men det var de absolut värt, träffade bland annant Karin och Simon som var ett stort plus! Länge sen som fan. Men nya människor och ansikten tackar man inte nej till ;)

Fick även en full Pontus hem till mig som inte fatttade så mycket, tog ett tag innan jag fick liv i honom så jag också fick plats i sängen. HAHA.
Igår var jag hemma och bara låg ända tills kl 18.30 när de va träning på gång som jag helt allvarligt vela att någon skulle skjuta mig på! Ont i skallen,mensverk,trött som ett as,det regnade ute, och sista fysen trodde jag att jag skulle gå av på mitten. Men nej duktig som jag var tog jag mig igenom det.
Senare fick jag ettt samtal av Hasse, mycket trevligt. :) Kommer nog bli en bra helg också för den delen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0