6 April

Nu har jag kommit hem från ett skönt träningspass med mamma, vi var på pacegym tror jag de heter. Känna bra att styrketräningen  är på gång igen ^^,

Pratade även med maria nyss, hon ska med mig till vemdalen, kommer blir nice  ;) Sen hoppar vi på Härjedalingen och drar oss hem för party :D

Party Party Party är det som varit prio 1 denna helg och vecka, Trött tjej var jag igår iaf. Tordag, Fredag och Söndag har det vartit full rulle. I Söndags tog Grabbarna Grus med oss till Enviken i Dalarna, Galet kul. Min baksida på telefonen är helt borta, fick en smäll av en gubbe rakt på läppen, han var typ 40. Han gillade inte att jag sa åt honom att han skulle lägga sig i snödrivan istället för att stå och hänga på oss. Han var redlös. Nej då slår jag tänkte han. Haha. Klara mig från fläskläpp men de gjorde ganska ont.
Mycket skratt och dans vare iaf, Jonas är en hejjare på dansa, fast det visste jag sen förut efter alla snurrar han gjort med mig. Så ta en dans med Jonas brudar. Jonas W alltså , tror ej Jonas Jonsson är en hejjare på det.

Men jag måste väl säga att bilresan var roligast. Första kissstoppet var ju ganska kul." BACKA! Du har kört på
ryggsäcken!" ,  " Vi ser hur många gånger vi kan skicka runt glassebiten" Problemet var att efter varje gång Rodney skickade till mig blev det väldigt mycket mindre. Han käkade upp halva biten varje varv tror jag, Haha.
Nej men de var kul, måste göras om.

Senare på kvällen var det träning, sliten som jag var , snorig och skalleont vela jag bara hem. Jävla snövder och grejer, man såg inte ens något när man sprang. Åkte hem och duscha och tvär deckade i soffan. Trött och sliten tjej.

Ikväll ska jag laga räksoppa till familjen, sjukt gott

Hare bra fuckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0