14 April

Nu sitter jag på skolan och ska skriva ut några papper, ledighetsansökan,Salt uppgifter och även Vg MVG mineraler, fy vad jag inte är taggad för läxor.

Men inte klagar jag eftersom jag åker till Vemdalen imorgon med familj och MARIA! Kommer bli så sjukt nice så ni kan inte ana.

Vi hade även önskevecka i Svenskan och fick lite uppfigter att välja mellan. Maria och jag fick ju snilleblixten att ta "ett repotage som berör" det vi ska göra berör väl inte så mycket men vi ska iaf göra något i typ med en resedagbok från idag till när Maria ska till sjukhuset , tills när vi kommer tillbaka på lördag från vemdalen och sak fira Maria som fyller 18 på lördag. Fast hon fyller ju på söndag, men firandet blir på lördag. Kommer bli bilder och text till varje dag. Sen får vi väl se vad de knäpps för bilder på lördag när de är party. Kanske inte tar med så många men några måste ju med iaf.

Sitter iaf som sagt på skolan nu och ska skriva upp papprena , sen ska jag på sjukhuset med Maria, sen på lansen och lämna in lappar :)

Även att jag älskar det braa vädret, hoppas de fortsätter såhär helgen ut ^^,

TAGGA TAGGA TAGGA SARA TILL EN GRYM HELG! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0