11 April

Ja nu sitter man hemma efter en helgalen kväll igår med Potus,Hasse,Ida och Maria.
Jag kan ju säga att jag är hård som sten, riktig slagskämpe. Använde skallen ganska bra igår, svullen i pannan som en tok idag och tar man där känns de som man får en spik i huudet. Men de skiter man väl i!
Jag hade grymt  kul och taggar om till nästa helg kommer bli asnice :D

Går även bara i skolan 2 dagar denna veckka:
Måndag skola, 1 lektion sen blir vi bjuden på kina hela klassen :)
Tisdag skola, bara lektioner på broman
Onsdag, sjukan med Maria som ska operera sig
Tordag - Lördag , vemdalen med Maria och familjen.
Lördag kväll, firande av Maria som fyller 18 på söndag!
Söndag, bakis och en Maria som är 18.

Soft vecka eller vadå?

Nej nu har jag suttit på altanen ett tag och tagit det lugnt nu ska jag kila mig inåt mot TV:n :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0