10 April

Vaknade för ca 3 timmar sen över att det var stekhett i Marias rum, men det är väl ingen nyhet för dem som är lite bekant med hennes hus. Öppnade förnstret gjorde jag iaf och väckte Maria.
Vi kollade på Peter Pan en sväng, Jeremy Sumpter är väl föör snygg och söt.

Jeremy Sumpter ♥





Även att Stina och Maria bakade världens fulaste tårta, jag var absolut inte med och gjorde den ;) HAHA.
En 5åring kunde ha gjort de bättre, eller en 3åring till och med. Jag tänker lägga upp en bild på den och jag skämms, HR:are ska itne göra sånt här, men det går så när Stina,Sara & Maria använder sig av sprutgrädde och massa godis. Kaos, kladd och bus.




Tror vi har ungefär allt man kan ha på den, chokladmoss,godis,grädde och riven choklad ovanpå. Men alla som älskar choklad skulle nog ha gillat denna.

Kom ihåg det är inte utsidan som räknas ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0