Tillbaka efter några minuter

Nu sitter jag här igen fast skilladen är att jag sitter vid min mini Pc som jag fick igår på min födelsedal vilket jag är mycket glad över, också därför jag bestämde mig för att ta mig i kragen att börja blogga och iaf börja med designen. Nu kan jag ju ha med mig denna över allt, känns hur behändigt som helst.

För överig så MERRY CHRISTMAS EVERYBODY! Det är ju julafton nu, om jag hade haft ork hade jag tagit upp gitarren och spela några jul visor med lite sång, alltid lika mysigt.

Imorgon, eller senare idag när jag somnat och vaknat bär det av till Brännås, mormor och morfar alltså. Älskar att vara där känns som jag är liten igen, älskar dom så mycket bästa mormor och morfarn man kan ha alltså. Där finns också kusinerna från Årsunda som det inte var så länge sen jag träffade, men alltid  lika kul.

Jag ska väl ta och försöka sova jag med,kanske är på tiden, sen ska jag ta med mig min lilla mini pc, och kamera och skriva om mitt julmys imorgon!

/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0