Järvsö

Hej igen, nu sitter man här stelfrusen och nöjd. Följde med familjen till Järvsö idag för att se om de gamla snowboardtakterna finns kvar, med ny bräda, nya skor och så. Men kan man tro, det gick som en dans alltså. Stolt över mig själv, synd att det var så sjuk sjuk sjuk kallt så man typ inte kunde åka länge alls utan att var en isbit. Åkte lite med Elias som är riktigt duktig alltså, trodde jag inte. Även Fanny som bara började förra gången hon åkte, kan ju svänga åt ett hll riktigt bra. Ojojoj dom lär sig så fort Haha. Själv trodde jag att jag skulle slut på sjukhuset efter den här dagen, mörbultad men nej nej nej. Jag var grymm alltå!

Imorgon är det nyår! Härligt. Mamma och jag gjorde ett tappert försök igår att sy en egen nyårsklänning till mig, slutade med att mamma låg på golvet och sa att bakdelen såg ut som en puppa och skrattade,hon hade klippt och sytt fel. Jag fick nålar  i nacken och  fastnade med armarna rakt upp i luften. Så jag fixade väl till den lite med fortfarande katastrof så jag la ner projektet kl halv 1 ungefär. Så idag köptes det e klänning i ljusdal, faktist fin :)

Mamma köpte också nya Lips skivan, älskar den totalt alltså! Blir väl den på nyår med om inte dom envisas att ha den hemma men det tror jag nog att jag ska kunna ordna, är ju trots allt mitt xbox. Men det visar sig. =) Så ska väl kasnke gå upp och sjunga lite nu kanske eller hoppa in i duschen och värma upp mig lite.

Bye /Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0