Hem Ljuva Hem

Nu är man hemma från en julafton i mysiga Brännås, har haft en helt underbar dag. Jättefina julklappar och roligaste tomten på många år. Kvällen slutade med att vi satt och smuttade på dieverse spritdrycker, Malibu Mango är värt att prova, GRYMT god. Sen bar det iväg hem. Skönt det med, just nu sitter jag med min nya Pymas som jag ser ut som en tomtenisse i, söt söt söt.
Även att jag måste ju nämna min söta kusin Ronja som hade gjort några julrimm, ett till mig och jag måste säga att det lite lurigt,blev mycket fundersam, såhär stod det: Nu unga kvinna, tänk snart kan du gå och stosa i både string och trosa, utan att ingen vet din lilla hemlighet, ty saken i just i detta paket döljer just hela din härlighet.
Klurigt eller hur? gissa vad de var? En super super super mysig morgonrock ;) klyftigt ;)

Hoppas alla haft en lika underbar och mysig jul som jag, njut nu av den sista jul timmen, det ska jag göra.

/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0