Fynden på Birsta kommer här

Fynden på Birsta var ju succé.

  • Skepparkavaj från HM
  • Tröja från Carlings
  • Halsbuk från Rut m.fl

Sen skorna från skopunkten

Bästa köpet var självklart



köpte även lite smågrejs, tex gel pads så jag inte kommer få så ont i fötterna! :)
Är verkligen  nöjd att jag betalat 1000 kr för de här kanske 900, men ca pris iaf.


Just nu sitter jag hemma med Elias, pappa är och köper Thai mat till oss så vi har städat lite för att vara snäll :) Älskar Thai mat, det är faktist det godaste man kan äta. När jag åker till Thailand nästa gång ska  jag absolut ta en matlagningskurs och lära mig deras matlagingsmetoder och deras kryddning. Absolutly loving it! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0