Fyndat på mellandagsrean!



Nu har jag äntligen kommit hem från Hudiksvall och även Birsta. Har varit där med Klas,Jan,Maria och Madde. Har fyndat en del kan jag lova bland folkmassorna, 3 par skor,en jacka,halsduk, och tröja, för 900 kr;) hur bra är itne det? :O Trots baksmällan sen igår klarade vi av dagen, ush ush ush säger jag 3 timmars sömn, sen  bilden till shoppingen, våran huvuden mådde ej bra. Men WE DID IT!!
Kommer bilder sen på mina fynd men inte just nu, måste få lite mat i magen och sen mysa ner mig i sängen med min Darling <3 och kolla på film.

 Även när jag var på väg hem klev jag ner i diket av en olyckshändelse och de va inget litet dike, ramlade ner ända till höften så skapligt kall nu, fy fy.

Pusshej/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0